Ένα Gold και, δύο Silver και 2 Bronze βραβεία κατέκτησε ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΑ στο πλαίσιο των BITE Awards 2024, για τα έργα και τις εφαρμογές που ανέπτυξε, τα οποία αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες του και προσφέρουν έξυπνες λύσεις στους χρήστες.
Τα BITE Awards αποτελούν έναν σημαντικό θεσμό βράβευσης της τεχνολογικής καινοτομίας, επιβραβεύοντας εξαιρετικά επιτεύγματα και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες στην αγορά ICT.
Συγκεκριμένα, ο Όμιλος κατέκτησε:
GOLD βραβείο στην κατηγορία «Έργα Πληροφορικής μεγάλης εμβέλειας» για την Πλατφόρμα Οδικής Βοήθειας, και αφορά στην αναβάθμιση του πληροφοριακού συστήματος της Οδικής Βοήθειας, τη χρήση tablet και την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις καθημερινές διαδικασίες, ελαχιστοποιώντας τον χρόνο εξυπηρέτησης των πελατών.
SILVER βραβείο στην κατηγορία «Big Data» για την Πλατφόρμα BI Analytics, η οποία ενσωματώθηκε στις νέες εφαρμογές που απευθύνονται στο δίκτυο συνεργατών για τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους, με τη χρήση του enterprise-scale & self-service BI, με στόχο την αξιοποίηση των δεδομένων σε κάθε επίπεδο του Ομίλου.
SILVER βραβείο στην κατηγορία «Mobile» για την ενημέρωση επικινδυνότητας σημείων στον Οδικό χάρτη, που ενσωματώθηκε στο mobile App «Assist4You», και βοηθά τους οδηγούς να σχεδιάσουν μια ασφαλή διαδρομή αξιοποιώντας την πολύχρονη εμπειρία της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στην ασφάλιση Αυτοκινήτου.
BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Mobile» για το INTERSALONICA Assist4You Mobile App, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους, να απολαμβάνουν μια σειρά χρήσιμων υπηρεσιών από το κινητό τους τηλέφωνο.
BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Ψηφιακές Συναλλαγές (B2B, B2C)» για το INTERSALONICA Agent Mobile App, το οποίο επιτρέπει στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές να διαχειριστούν το χαρτοφυλάκιο εργασιών τους απομακρυσμένα, από οποιαδήποτε συσκευή.
Με τις διακρίσεις αυτές, ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευσή του στην καινοτομία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, ενώ η συνεχής αναβάθμιση των ψηφιακών του εργαλείων και υπηρεσιών αποτελεί θεμέλιο για την παροχή υψηλού επιπέδου λύσεων στους πελάτες και συνεργάτες του.