Κύριο μέλημα του Ομίλου μας αποτελεί η άμεση και ποιοτική παροχή υπηρεσιών και προϊόντων με σκοπό τη συνεχή βελτίωσή τους.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα, σας προτρέπουμε να μας ενημερώσετε, ώστε να προχωρήσουμε στην άμεση διερεύνησή του.
Τι πρέπει να κάνετε;
Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερώστε μας για την αιτίασή/παράπονό σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
15ο χλμ Θεσσαλονίκης Περαίας
ΤΚ 55102 – Θεσσαλονίκη
Υπόψη Υπεύθυνου Διαχείρισης Αιτιάσεων
Ποια διαδικασία ακολουθούμε;
Όταν η έγγραφη αιτίασή σας παραληφθεί από τον Υπεύθυνο Διαχείρισης Αιτιάσεων της αντίστοιχης Εταιρίας του Ομίλου μας, θα σας σταλεί απόδειξη παραλαβής αιτίασης στην οποία θα αναφέρονται, μεταξύ άλλων, η ημερομηνία παραλαβής της αιτίασης από την Εταιρία, η περιγραφή της διαδικασίας, τα στοιχεία επικοινωνίας του Υπεύθυνου Διαχείρισης Αιτιάσεων και τις πληροφορίες που πιθανόν θα πρέπει να υποβάλλετε στην Εταιρία μας ώστε να προχωρήσει άμεσα η επίλυση του προβλήματος.
Η ενεργοποίηση του μηχανισμού αιτιάσεων δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας. Ο Υπεύθυνος Διαχείρισης Αιτιάσεων θα σας αποστείλει γραπτή απάντηση εντός 50 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που ο χρόνος των 50 ημερών δεν είναι αρκετός, θα ενημερωθείτε εκ νέου γραπτώς για τον πιθανολογούμενο χρόνο απάντησης, καθώς και για τον λόγο που απαιτείται παραπάνω χρόνος.
Αν η απάντησή που θα λάβετε δε σας ικανοποιήσει, μπορείτε να απευθυνθείτε στις αρμόδιες αρχές :