Στον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ προσπαθούμε πάντα να «προσφέρουμε περισσότερα» και με τις πρωτοποριακές ασφαλίσεις και τις υψηλές υπηρεσίες μας καταφέρνουμε να καλύπτουμε τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των πελατών μας.

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε όλους τους τρόπους επικοινωνίας μαζί μας

Στοιχεία Επικοινωνίας

  • 15ο χλμ. Θεσσαλονίκης - Περαίας
    Τ.Θ. 22402-Τ.Κ. 55102
    FAX: 2310 465 219
  • 2310 492 100

Υποκαταστήματα:

Βρείτε το κοντινότερο σε εσάς: Δείτε το Χάρτη

Φόρμα Επικοινωνίας

    athens-offices

    Στοιχεία Επικοινωνίας

    Φόρμα Επικοινωνίας

      Υποβολή Παραπόνων - Αιτιάσεων

      Κύριο μέλημα του Ομίλου ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ είναι η άμεση και ποιοτική παροχή υπηρεσιών και προϊόντων με σκοπό τη συνεχή βελτίωσή τους. Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε κάποιο παράπονο ή πρόβλημα, σας προτρέπουμε να μας ενημερώσετε, ώστε να προχωρήσουμε στην άμεση επίλυση του και βελτίωση των διαδικασιών μας.

      Για να υποβάλλεται το παράπονο σας ή το αίτημά σας η διαδικασία είναι απλή και περιγράφετε παρακάτω:

      Τι πρέπει να κάνω;

      Επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερώστε μας για την αιτίασή/Παράπονό σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

      • Προφορικά : Μιλήστε με τον Υπεύθυνο Αιτιάσεων στο τηλέφωνο 2310 492100, ενημερώστε τον για το πρόβλημά σας και ενημερωθείτε αναλυτικότερα για την διαδικασία που ακολουθείται.
      • Εγγράφως :
        • Στείλτε μας επιστολή ή σημείωμα με συνημμένα πιθανά απαραίτητα δικαιολογητικά στην διεύθυνση :

      Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
      15ο χλμ Θεσσαλονίκης Περαίας
      ΤΚ 55102 – Θεσσαλονίκη
      Υπ’ όψιν του Τμήματος Αιτιάσεων

      • Με τηλεομοιοτυπία (Fax) στον αριθμό 2310465219, με την ένδειξη υπ΄όψιν του τμήματος Αιτιάσεων.
      • Με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) πατώντας εδώ
      • Συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται εδώ

      Ποια είναι η διαδικασία που θα ακολουθηθεί;

      Όταν η έγγραφη Αιτίασή σας παραληφθεί από το τμήμα Αιτιάσεων της αντίστοιχης Εταιρίας του Ομίλου μας, θα σας σταλεί απόδειξη παραλαβής αιτίασης στην οποία θα αναφέρονται, μεταξύ άλλων, η ημερομηνία παραλαβής της αιτίασης από την Εταιρία, η περιγραφή της διαδικασίας, τα στοιχεία επικοινωνίας του Υπεύθυνου Αιτιάσεων και τις πληροφορίες που πιθανόν θα πρέπει να υποβάλλετε στην Εταιρία μας ώστε να προχωρήσει άμεσα η επίλυση του προβλήματος.

      Η ενεργοποίηση του μηχανισμού αιτιάσεων δεν διακόπτει παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας. Το τμήμα Αιτιάσεων θα σας αποστείλει γραπτή απάντηση εντός 50 ημερών. Σε περίπτωση που ο χρόνος των 50 ημερών δεν είναι αρκετός, το τμήμα Αιτιάσεων θα σας ενημερώσει εκ νέου γραπτώς για τον πιθανολογούμενο χρόνο απάντησης καθώς και για τον λόγο που απαιτείται παραπάνω χρόνος.
      Αν η απάντησή του τμήματος Αιτιάσεων δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να απευθυνθείτε στις αρμόδιες αρχές :

      • Υπουργείο Ανάπτυξης  – Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή : Πλατεία Κάνιγγος , 101 81 Αθήνα τηλ: 1520 φαξ: 2103893400 email: 1520@efpolis.gr
      • Τράπεζα της Ελλάδος – Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής ασφάλισης : Βενιζέλου 21, 10250, Αθήνα,  τηλ: 210 3205222 φαξ: 210 3205437
      • Συνήγορος του Καταναλωτή : Λεωφόρος Αλεξάνδρας 144, 114 71 – Αθήνα τηλ: 210 6460862, φαξ: 210 6460414, email: grammateia@synigoroskatanaloti.gr

      καλέστε μας άμεσα ΔΩΡΕΑΝ από το κινητό σας